dimecres, 22 d’abril del 2015

AARÓN BERENGUER, L'amor és una barreja!!



Jo crec que l’amor és una barreja d’emocions, sentiments i de sensacions, perquè les necessites per sentir el que realment és l’amor. Per exemple, és una barreja de felicitat, la qual necessites sentir quan estàs enamorat, de comprensió, perquè necessites entendre l’altra persona, sinceritat, perquè és necessari per la total comprensió, inclús odi o, si fa no fa, ràbia, perquè encara que estiguis totalment enamorat, sents ràbia o odi per algun gest, tic, mania, costum o hobbie perquè, com sempre diuen, l’amor no pot ser entre persones idèntiques: primer perquè no existeixen dues persones idèntiques i segon perquè mínimament ha d’haver-hi alguna diferència. Tampoc poden ser totalment contraries, però algun tipus de diferència és necessària, llavors aquesta diferència pot ser et fa sentir ràbia perquè no t’agradi, per exemple. Però això forma part de l’amor i l’enamorament, per això dic que l’amor és una barreja de sentiments, sensacions i emocions.


                                                                                                                   Aaron Berenguer Soler                                                                                                                                                     B1A

8 comentaris:

  1. Jo li dono la raò a l'Aaron perquè les diferencies defineixen una mica con anirà la relació en el futur.

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb "Doumbia" (chetao) en que hi ha d'haver-hi diferències entre els enamorats però que tampoc siguin molt diferents. Molt bé crack.

    ResponElimina
  3. Estic d'acord en que en una parella hi ha d'haver diferencies. Compartir el teu temps amb algú molt semblant a tu pot ser aburrit i en molts casos inviable. Les petites diferencies que hi ha en una parella són les que fan que la relació tingui més emoció i puguem aprendre coses noves l'un de l'altre.

    ResponElimina
  4. Tens molta raó Aarón, si tots fóssim iguals mai trobaríem res que ens motivés ni ens aportés coneixements i vivències noves, i des del meu punt de vista l'amor o qualsevol altre sentiment ens ha d'aportar alguna cosa d'una manera o d'una altra per a poder reflexionar i treure la nostra pròpia visió d'aquest!

    ResponElimina
  5. Aquestes diferències fan a cada persona única i especial. Estic d'acord amb tu.

    ResponElimina
  6. Sí, definitivament és una barreja de barrejes, i cadascú sap les diferéncies que l'atrauen, pot soportar o detesta.

    ResponElimina
  7. M'encanta, estic totalment d'acord amb en l'Aarón, en tot el text.

    ResponElimina