dimecres, 22 d’abril del 2015

MAR GRANERO!!!



Tots hem buscat algun cop una definició al concepte d’amor però realment existeix una que ens englobi a tots? La majoria de nosaltres sabem que vol dir però no definir-ho perquè cadascú té una visió diferent a aquest sentiment tant abstracte.

Jo crec que l’amor és més que una simple afinitat o atracció. Va més enllà, es tracta d’haver superat certes circumstancies junts, entendre’s, de tindre confiança l’un en l’altre, etcètera... És per això que no podem estar enamorat d’algú a qui no coneixem perquè en realitat ens agrada el que ens hem imaginat sobre aquella persona, no ella en sí.

Poden haver-hi diferent tipus d’amor. El que tenim amb la família, els amics, amb la parella, un animal o inclús cap a un objecte.

En quant a parella, crec que hi han dos fases prèvies al amor.
Primer esta la il·lusió. És el principi de tot, quan comença una relació i ens deixem endur per aquella persona i el sentiment de felicitat.
Després comença l’enamorament, que no es igual al amor. L’enamorament es quan comencem a ser conscients de que el que sentim no es una tonteria i que necessitem a aquella persona al nostre costat.
Per últim, l’amor. El sentiment més profund i incontrolable.

I si, tot això està molt bé si és recíproc  però, i si no ho és?
Doncs és allà on més necessitem a aquells que ens estimen i ens recolzen incondicionalment. Aquells a qui tant estimem.

22 comentaris:

  1. M'ha agradat molt el text, estic d'acord amb tot el que dius. Ho redactes a la perfecció.

    ResponElimina
  2. Jo estic totalment d'acord amb la Mar. Molt ben exolicat

    ResponElimina
  3. Yo Estefany Valverde, escojo este texto, porque estoy de acuerdo con algunas cosas que dice.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Molt bon text. Estic d'acord en que si no coneixes a una persona no pots enamorar-te d'ella, sino que t'enamores de com t'imagines que és.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Henar! La imaginació a vegades causa molts mals de caps jaja

      Elimina
  6. M'ha agradat molt aquest text! Mai sabrem quin és el concepte clar d'amor, però el que hem de tenir en compte és que no estem sols al món i que òbviament no tothom pensarà de la mateixa manera!

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt aquest text! Mai sabrem quin és el concepte clar d'amor, però el que hem de tenir en compte és que no estem sols al món i que òbviament no tothom pensarà de la mateixa manera!

    ResponElimina
  8. Finalment m'he decidit per escollir aquest text! Ben redactat i bastant obert! No necessitem a ningú però si necessitem sentir que tenim la companyia d'aquells que ens estimen i estimem, incondicionalment o escollint-ho!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ooh thanks, realment el que importa és la gent que t'estima passi el que passi

      Elimina
  9. Ha estat molt bé, fins i tot l'última part del text:

    "I si, tot això està molt bé si és recíproc però, i si no ho és?
    Doncs és allà on més necessitem a aquells que ens estimen i ens recolzen incondicionalment. Aquells a qui tant estimem."

    Una de les meves parts preferides.

    ResponElimina
  10. (Joan Pastor Martil)

    o també estic d'acord en el fet que només quan estàs amb una persona i la coneixes et pots enamorar d'ella. Si només t'enamores pel seu físic. És com si t'estiguessis enamorant d'un llibre tan sols perquè et sembla maca la portada, t'hauria agradat molt la portada però la portada és una proporció molt petita en tot el llibre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona comparació jajaja gràcies pastó pastó pastó

      Elimina